Sponsor Bağlantılar
XSC Haberleri
xat haberleri
Sponsor Bağlantılar

* SPONSOR BAĞLANTILAR *

43 yorum yapıldı ilgili konu; “Facebook Kaydol”

  1. egemen dedi ki:

    :d

  2. mustafa yılmaz dedi ki:

    kuralım

  3. ersin dedi ki:

    ersin

  4. derya/81/golyaka dedi ki:

    güvenlidir insallah

  5. kardelen dedi ki:

    Facebook cok guzel.

  6. nezrin dedi ki:

    OOOOOffff be surekli giriyorum amma hic bir sey olmuyo sadece yaziliyorki”UZGUNUZ KAYIDINIZI YAPA BILMIYORUS”

  7. Emel dedi ki:

    facebook kurmak istiyorum

  8. mesut dedi ki:

    benikabulet

  9. ilknur dedi ki:

    BENDE İSTERİM

  10. ilknur dedi ki:

    lütfen beni kaydetin

  11. bekir dedi ki:

    süper face book

  12. bekir dedi ki:

    face booktan eposta kurmak istiyorum

  13. bekir dedi ki:

    oyunlar müzikler

  14. bekir dedi ki:

    faceye kayıt omıyorom kayıt olmakistiyorum artık facem açılsın lütfen

  15. yasemin dedi ki:

    facebook icin eposta kurdum

  16. selhan dedi ki:

    su moscowdan ne zaman gidecem ki

  17. berke dedi ki:

    ya benim face var ama 2. yi yapamadım öff beee

    olmuoo

  18. wolfteam ustası dedi ki:

    wolfteam oynuyanlara 6 yıldız veriyom ama bir şartla bana fey verin nakit500000n

  19. güler dedi ki:

    merhaba herkese facebook hesap açtım ama facebook’a giremiyorum ne olacak

  20. hayrettin dedi ki:

    kaydolmak istiyorum

  21. hayrettin dedi ki:

    kaydol mak istiyorum

  22. servet dedi ki:

    MÜKEMMEL!

  23. fenerbahçeli dedi ki:

    yaaaa ben facebook a kayıt olamıyorum “üzgünüz kayıt yapamıyoruz“ diyorlar…..
    offfffffffffffffffffffffffffffffffffffff

  24. ahmet dedi ki:

    ne kadar saçma soru hiç öyle şey olur mu dire kuruluyo zaten face kur tıkla yeter

  25. DARKORBİTÇİ dedi ki:

    burda darkorbit oyunyan varmı len

  26. DARKORBİTÇİ dedi ki:

    olmadı yah

  27. jiyan dedi ki:

    ben faceye kaydolamıyorum

  28. delon dedi ki:

    rep_delisi_gizem@hotmail.com msn isteklerinizi bekliyorum bana yazın
    Ayrıca rap ve müzik istekleri + şarkılar ws

  29. orhan gazi dedi ki:

    face kaydolurken ve face kurmak için email onayı gerekiyor mu dandik bir email yazsak ne olur bilgisi olan

  30. ahmet dedi ki:

    inşallah olur

  31. baran dedi ki:

    sedat sedat saesfs

  32. YAĞIZ dedi ki:

    SLM ARKADAŞLAR BEN GELDIM

  33. fatma dedi ki:

    selam ben fatma tanışmak isteyen varsa facesini bıraksın yaşım 17 ankara

  34. fatma dedi ki:

    feys çok güzel

  35. fatma dedi ki:

    çok güzel

  36. burak dedi ki:

    SLM GNCLER:D

  37. furkan dedi ki:

    facebook kaydolmak istiyorum

  38. Meryem dedi ki:

    Ben fece mi açamıyorum yeni fece almam mı gerekiyor .

  39. azrail dedi ki:

    bana sökmez

  40. yunus dedi ki:

    ohbe sonunda facebok a kayıt oldum

  41. hakan dedi ki:

    çok güzel birşey

  42. eda dedi ki:

    ya faceye kaydoluyorum ve çok acemi olduqumu bişeyde deil ama sürekli üzgünüz kaydınızı yapamıyorus die haftalardır uqraşıorum neden olmuyor

  43. yaren aygün dedi ki:

    süper yha

Yorum Yap

*

Yasaklı Sitelere Giriş Bilgileri ile Maç izleme ayarları ve online maç siteleri ve Facebook'a kaydol bilgileri ile Facebook güvenlik haberleri ve fazlası Yasaklı Sitelere Giriş sitemizde yer almaktadır. Sitemiz bireysel kurulmul olup; içerikler bilinen kaynaklardan denenerek ve pratik metotlarıyla gösterilmekte; sitemizde maç yayını ya da naklen gösterimler ile kişisel hakları ihlal eden durumlar için paylaşım alanı ya da telif materyali içermemektedir. Bu konuda itirazlarınızı iletişimden yapabilir ya da "Soneregetip" Skype ekleyerek yapabilirsiniz.
Önceki yazıyı okuyun:
arcbots ile xat bot atma
Xat Bot Alma

Daha Efektif Bir Sistem Xat bot alma ile ilgili daha önce bilgilendirme ve duyuru ve nasıl alınacağını bildirmiştik. Bu yazıda...

Kapat